Sup Air bana
5 posters
Side 1 av 1
Sup Air bana
Den er på vei, kvar gang eg har snakka med Hugo så er den kommen til norge.
Men no har han lovd det nærmar seg.
Legger inn info etter kvart som eg snakka med Hugo.
Men no har han lovd det nærmar seg.
Legger inn info etter kvart som eg snakka med Hugo.
Re: Sup Air bana
har vi avbetilt bana me hugo no...
Rune- Antall Innlegg : 46
hmm
å pengane da? fekk vi dei tilbake så vi kan selv bestille?
lasseh- Antall Innlegg : 112
det skulle vel være 8000? ka bane får vi for det da
9000.. robin skulle se ka han klarte å finne til oss når han kom frå perm snakte stian om
trond- Antall Innlegg : 106
jeii
betaler vi noe for å leige bana me fossen?
no må vi vel de trur eg:P
trond- Antall Innlegg : 106
hm
å det vil si kor masse? burde nå få tak i ei bane me 10-12 dekninger? legge til litt penger til bana? så kansje vi kan kjøpe ei litt større bane?
Vi går ikkje ut her med prisa på ting vi leige med andre. men planen e og spare ca til 20 k sånn at vi har råd til ei skikkeli bane.
oki..om eg slenger inn 10k til bana for å få ei rakst? får eg da dei pengane tilbake?;)
trur de e fleire som kan slenge inn de, men de som e tingen e at vi må ha nett og vere 100 % sikre på og ha område. osv.
og så e de jo lenge til de begynde og bli nåke lunde veir ute og
og så e de jo lenge til de begynde og bli nåke lunde veir ute og
ok.. men har ikkje vi område da? å har ikkje klubben tjent nok til litt mer baller å nett da?
jo vi har de vi skal ha et klubbmøte når trond kjem frå syden, men vi kan ikkje bare kjøpe uten og tenke...
http://www.paintball24.com/shop/product_info.php?products_id=764
Lasse om du fortsatt har lyst og gå inn med 10k så e de greit. einaste som må gjerast då e litt forandring i prisane og sånt så skal vi klare og få dekka dei 10k før åre er slutt.
Lasse om du fortsatt har lyst og gå inn med 10k så e de greit. einaste som må gjerast då e litt forandring i prisane og sånt så skal vi klare og få dekka dei 10k før åre er slutt.
Har du haurt noke meir om speling på fotball bana ut i "Gotraneset", Stian?
Der hadde det våre knallbra å hatt bane...(Men den e vel i bruk, so de e vel for mykje å håpe på...?)
Der hadde det våre knallbra å hatt bane...(Men den e vel i bruk, so de e vel for mykje å håpe på...?)
hm
litt seint ute:p gjekk me på rekninger dei:p hm.. er ikkje det muli å spør litt butikker her i bremanger da? joker,spar, å sport og sko?
Viper skrev:Har du haurt noke meir om speling på fotball bana ut i "Gotraneset", Stian?
vi har fått et masse bedre område, heilt sentralt i bremanger, og sånn at nesten heilebygda ser at vi spela;)
hmm
når tid blir den nye bana bestilt?
xsth skrev:Viper skrev:Har du haurt noke meir om speling på fotball bana ut i "Gotraneset", Stian?
vi har fått et masse bedre område, heilt sentralt i bremanger, og sånn at nesten heilebygda ser at vi spela;)
Sikker på at folk lika støyen då?
Blir litt bråk av ditta veit du...
Side 1 av 1