Namn på jersey
3 posters
Side 1 av 1
Namn på jersey
Vi, som dei aller fleste andre "proffe" lag, bør vel ha namne vårt bak på jerseyane våre?
Eg fann ei side der vi får 15 bokstava for 120 krone, dei selge tall og... (Sanne som vi ska stryke på me strykejern! Eller sanne te å sy på...)
Ka dokke seie te ei samla bestilling om ei stund? Eg ska handle for ca 4-5000 frå dinna butikken snart, kan ta de i samme bestillinga...?
Link: http://fisanti.no/Products.php?nCatId=120&Level=0&CatName=Trykk/Brodering
Eg fann ei side der vi får 15 bokstava for 120 krone, dei selge tall og... (Sanne som vi ska stryke på me strykejern! Eller sanne te å sy på...)
Ka dokke seie te ei samla bestilling om ei stund? Eg ska handle for ca 4-5000 frå dinna butikken snart, kan ta de i samme bestillinga...?
Link: http://fisanti.no/Products.php?nCatId=120&Level=0&CatName=Trykk/Brodering
Re: Namn på jersey
Går ikkje de ann og høyre på en sorts butikk då, på eid trykke dei på fotball drakte, og då e vi sikkre på at de blir skikkelli
xsth skrev:Går ikkje de ann og høyre på en sorts butikk då, på eid trykke dei på fotball drakte, og då e vi sikkre på at de blir skikkelli
Dei ska ha 350,- berre for å starte maskina... So de blir MYKJE dyrare...
Nei, betalt for kvar bokstav :p va der inne faktisk for ei stund sida med nåken frå bremanger, og vi besøkte han eine som jobba der, og han sa du betala for bokstav og nummer, nummer er dyrast for dei er størst.
xsth skrev:Nei, betalt for kvar bokstav :p va der inne faktisk for ei stund sida med nåken frå bremanger, og vi besøkte han eine som jobba der, og han sa du betala for bokstav og nummer, nummer er dyrast for dei er størst.
Mhm... Men eg tippa de e minst 10,- pr. bokstav og minst 20,- pr. tall + at de kosta ca 350,- å starte maskina... Tru meg, I know...
Men ja, sikkert greit de...
hmm
enkle er ofte det beste;) eid:P
lasseh- Antall Innlegg : 112
Side 1 av 1