Vil gjerne kjøpe eit pod belte
3 posters
Side 1 av 1
Vil gjerne kjøpe eit pod belte
brukt paintball podbelte om noken har det liggjane. Gjerne poddar også, sidan det må eg jo ha uansett.
Larzei- Antall Innlegg : 8
hm
har et te 350 me 2 stk 100 balls podder , belte er 4+3+2 å av merke empire. er ikkje brukt mer en 2 ganger:)
å det er me bredt bårelås band.
Sist endret av lasseh den Tor Mar 13, 2008 3:43 pm, endret 1 gang (Reason for editing : oppdat.)
lasseh- Antall Innlegg : 112
Re: Vil gjerne kjøpe eit pod belte
feil forum og så om du lese litt på rette forume så hadde du sleppt og lage tråden ;P heheLarzei skrev:brukt paintball podbelte om noken har det liggjane. Gjerne poddar også, sidan det må eg jo ha uansett.
Re: Vil gjerne kjøpe eit pod belte
lasseh skrev:har et te 350 me 2 stk 100 balls podder , belte er 4+3+2 å av merke empire. er ikkje brukt mer en 2 ganger:)
Jepp trenge eit podbelte no so eg kjøpe det. Kr 350 for podbelte med 2 stk poddar.
Larzei- Antall Innlegg : 8
okai
kommer heim onsdagpå ettermiddagen så da kan eg ta det med, berre send en melding onsdag om når du vil ha det ..er tilgjengeli fra kl 4 å utover
hmm
lasseh skrev:kommer heim onsdagpå ettermiddagen så da kan eg ta det med, berre send en melding onsdag om når du vil ha det ..er tilgjengeli fra kl 4 å utover
her e nummere ,, men reiser te arendal i morgen(torsdag) kommer hjem søndag /mandag????
97112262
Side 1 av 1