Update på Jerseyane
4 posters
Side 1 av 1
Update på Jerseyane
Jerseyane våra er mest sansyneli på vei til westsport no så vi har dei sikkert i neste veke.
Re: Update på Jerseyane
lastebil full av jersya kjørte sv veien i går ner med svenske grensa:P
trond- Antall Innlegg : 106
Stian, En oppdatering på jerseyene deres. Vi har dessverre vært ytterst uheldig med denne bestillingen tildere. Ser ut som DHL har rotet bort esken. Draktene og annet utstyrfra Planet Eclipse ble sendt fra England for over 2 uker siden.I går fikk vi en eske med ETek'er, men alt det andre utstyret manglet. Jeg har kontaktet DHL i dag og de påstår at de andre eskene fortsattstår i England. Jeg har nettopp ringt Planet Eclipse i England og deskal sjekke opp dette. Det er veldig beklagelig, men dette er dessverre utenfor hva vi harkontroll på eller kan påvirke. Når DHL plukker opp eskene i Englandkan vi nesten ikke gjøre noe. Det er de som er ansvarlig for frakten. Dette skjer veldig sjeldent så vi har vært maks uheldige. Tenkte bare jeg ville gi deg en liten oppdatering. Jeg tar kontaktigjen også så fort jeg hører noe tilbake fra dem. - Geir / Westsport- Geir, Westsport
ser ut som de vil ta litt tid ditta her
Berre vi har dei før vi ska te Florø so e de vel greit... Meeen de kan no sjå svart ut likevel...:/
det ser jaggu svart ut ja:P
lasseh- Antall Innlegg : 112
Side 1 av 1