Lag som blei sponsa av eclipse.
4 posters
Side 1 av 1
Lag som blei sponsa av eclipse.
Henta frå splat.
Her er en "press release" fra Planet Eclipse:
Sitat:
Vi er stolte av å presentere våre nye lag og representanter for Planet Eclipse i Norge.
Følgende lag vil i år bli med i klubben av EGO-Maniacs sammen med Menace, Envy og PureEvil:
* Representerer Vest-Norge og skal skyte Planet Eclipse SL74 i 2008: Bergen Stormtroopers
* Representerer Øst-Norge og skal skyte Planet Eclipse EGO8 i 2008: Defiance
* Representerer Midt-Norge og skal skyte Planet Eclipse ETek2 i 2008: Enigma
* Representerer "Indre"-Norge og skal skyte Planet Eclipse ETek2 i 2008: Rjukan Massive
Vi er veldig glade for å ha dere med ombord!
Som dere ser har vi i hovedsak valg å satse på ungt, nytt blod for å sikre Planet Eclipse dominans langt inn i fremtiden.
Vi takker også alle andre lag som søkte og som dessverre ikke nådde helt opp i denne omgang. Det er bare å stå på så kommer det nye sjanser senere!
De av dere som fortsatt er interessert kan selvfølgelig ta kontakt igjen for andre tilbud spesielt for dere med "tyveri-priser" på lag pakker
Planet Eclipse skal rocke Norge i 2008!
Her er en "press release" fra Planet Eclipse:
Sitat:
Vi er stolte av å presentere våre nye lag og representanter for Planet Eclipse i Norge.
Følgende lag vil i år bli med i klubben av EGO-Maniacs sammen med Menace, Envy og PureEvil:
* Representerer Vest-Norge og skal skyte Planet Eclipse SL74 i 2008: Bergen Stormtroopers
* Representerer Øst-Norge og skal skyte Planet Eclipse EGO8 i 2008: Defiance
* Representerer Midt-Norge og skal skyte Planet Eclipse ETek2 i 2008: Enigma
* Representerer "Indre"-Norge og skal skyte Planet Eclipse ETek2 i 2008: Rjukan Massive
Vi er veldig glade for å ha dere med ombord!
Som dere ser har vi i hovedsak valg å satse på ungt, nytt blod for å sikre Planet Eclipse dominans langt inn i fremtiden.
Vi takker også alle andre lag som søkte og som dessverre ikke nådde helt opp i denne omgang. Det er bare å stå på så kommer det nye sjanser senere!
De av dere som fortsatt er interessert kan selvfølgelig ta kontakt igjen for andre tilbud spesielt for dere med "tyveri-priser" på lag pakker
Planet Eclipse skal rocke Norge i 2008!
Sist endret av xsth den Fre Feb 22, 2008 9:12 am, endret 1 gang
lasseh- Antall Innlegg : 112
Re: Lag som blei sponsa av eclipse.
Enigma... Noobs som ikkje greie å finne på eige namn... (Enigma e et Elite-lag i USA (eller en plass) som e sponsa av Planet Eclipse)
(Hadde ikkje nette våre so j**** treigt i kveld, so hadde eg lagt ut en film av dei (Eclipse TV), meeen eg får ta de en anna dag...)
(Hadde ikkje nette våre so j**** treigt i kveld, so hadde eg lagt ut en film av dei (Eclipse TV), meeen eg får ta de en anna dag...)
Re: Lag som blei sponsa av eclipse.
ja de syns eg...
trond- Antall Innlegg : 106
Side 1 av 1